Hair today gone tomorrow
Morgonmys i Vickans hus med kaffe och solsken. Det är frost på gräsmattan och inte mer än fyra grader ute. Hade jag inte haft ett taskigt knä hade jag tagit en promenad vid havet. Next time. Sitter och funderar över vad jag ska göra med mitt hår. Utväxten är legendarisk och jag måste göra något åt det idag. Den stora frågan är: Ska jag fortsätta vara mörk eller blanda i lite rött?

Jag kommer klippa av det om två veckor eftersom jag är måttligt trött på att vakna mitt i natten av att jag stryps av mitt eget barr. Lönt att ha långt när jag alltid har det i knut. Och när jag klipper det kommer jag gå ljusare, inte ljus ljus men lägga i ljusare slingor, för jag orkar inte heller med utväxt som gör att ens hårbotten ser lika bred ut som Gibraltar sundet... no thanks.

Lite kaffe på det.
Labels: edit post
Besökare idag Totalt