Trevlig helg!
Jag bor i en resväska/gymbag. På veckorna asar jag min bag till gymmet och duschar där, på helgerna våldgäster jag den som vill ha mej. Är redan less på det och det har bara gått två veckor. Jag har ju inte skitmånga kvadrat till att börja med så nu känns det som jag går in och backar ut. Intimt. Man får se det från den ljusa sidan, tur man bor själv annars hade jag varit dömd för mord nu.

Snart dags för favoritstreckan Malmö C - Ängelholm Station. Ikväll blir det taccos hos Vickan, imorgon Thailandplanering hos Syster med vino och på söndag är det Pappidag och då naklas middag (stek I hope, muuums!) hos me Dad.

Ni då?
6 Responses
  1. Anonym Says:

    Jag vill ha dej, mej våldgästar du aldrig!
    Hos mej är också hemma! Alltid!
    Kram!
    /Mamma


  2. Kaii Says:

    Aldrig?? :) Drama... det är 4 veckor kvar så jag lär nog dyka upp ska du se ;) Puss!


  3. Anonym Says:

    Haha...jag tror du missförstod mej!
    Jag menade att du kan inte ens om du försökte, våldgästa mej. För du är ALLTID välkommen!
    :)
    /Mamma



  4. Anonym Says:

    Din väska får bo hos mig ANYTIME!!!!! Puss å kram från Cc, din partner in crime who misses you SHITLOADS!!!


  5. Kaii Says:

    GOMMAN!Hade varför kan inte Stockholm ligga i Skåne? Tanken var att komma upp en sväng denna månaden men badrummet har kostat mer än vad jag räkna med så jag skattar mig lycklig om jag hamnar utanför 70 skyltarna i Malmö...sucks major ass. Miss you LOADSSHIT :(


Besökare idag Totalt