I BEG your pardon??
Fick idag (3 veckor försenat) bekräftelsen på det jag beställt gällande mitt badrum. Jag sitter och går igenom och då ser jag något som heter "bla bla front hög blank vit"... märkligt tyckte jag då jag redan sett att själva kommoden står med. Så jag mailar och frågar.

Näääää ser ni, det är framsidan av kommoden!! Nej sant, NO KIDDING! Det är väl klart som fan jag vill ha en framsida på min jefla kommod era spån! Att de ens har mage och specificera detta på ordern. Vem fan köper en ofullständig möbel?

- "Hej jag vill gärna ha en fåtölj med tre ben tack...."

Skitsur nu.
Labels: edit post
2 Responses
  1. Mija Says:

    Nä...tyckte nog inte det var jättekonstigt. De har väl en grundkommod och sen bestämmer du färg/typ av front och då måste den ju hamna som en egen post på ordern?


  2. Kaii Says:

    Naaaee, om jag beställer en kommod vill jag ha hela möbeln inte bara 3/4 delar. Då kan man meddela det vid beställningstillfället. Varför ens deklarera det? Jag ser inte logiken i det, INGEN beställer väl utan framsida? Eller? Ta då ett paketpris på en komplett möbel istället....grrr


Besökare idag Totalt