Stockholmshelg!
Har haft en riktigt mysig/rolig/efterlängtad helg uppe hos Cc, har gått alldeles för lång tid mellan besöken. Började med lite dramatik (what else is new) då jag glömde min handväska på Arlanda, och insåg detta först när jag parkerat mitt arsle på flygbussen in mot stan...paniiiik. Den kom dock till rätta och allt fanns kvar i. Phhuua!

Brassa lite käk och hängde framför tv'n på torsdagen, och ägnade fredagsmorgonen åt att såsa runt i lägenheten i myskläder och spela wordfeud. Tog oss samman och tog ett varv på stan, handla hem det sista inför tjejmiddagen och resten av styrkan kom vid sex tiden. Sen blev det massa vin, mat, skratt och utgång.

Något slagna hjältar på lördagsmorgon, bakfyllehumor och film. Drog oss så småningom hem till Cc's pojkvän där vi fixa pizzor och kolla ännu mer film, stupa i säng vid ett helt slut.

Söndagsmorgon med mysfrulle och sade så småning om hej då till Cc och hej till Cecilia. Tog en låååång promenad i Hagaparken och vinka hej åt kronprinsessan och Daniel, de vinka ej tillbaka...pffft. Cecilia brassa middag och efter en stund dök Patrik och Liv upp. Sööötaste lilla Livet. Tyvärr blev det hemfärd redan vid klockan sex, planet var i tid som tur var då jag börja må skitdåligt på flygplatsen. Sjukt illamåendes hela resan hem, helt kallsvettig och har mest troligt fått en dålig hotdog på Pressbyrån. Kul.

1 Response
  1. Anonym Says:

    Lööööööööv! Kom snart tillbaka!


Besökare idag Totalt