Sweet dreams
Kom på mig själv att räkna dagarna till påsk... är jag kåt på att vara ledig eller!? Eeeh jooo. Vill bara iväg, vill absolut inte jobba och ändå känns det som det är det ända jag gör. Jag hade en vän en gång som alltid sa upp sig till sommaren, jo sant. Sen gick han på A-kassa under dessa månader, han tyckte det var hans rätt. Men har var och andra sidan arbetsskygg och något "speciell". Man alla borde ha rätt till ett betalt sabbatsår, tänk så bra man mått och ens d-vitamin hade ju skjutit i taket.

Sitter och trålar på nätet efter resor och varvar lite där emmelan med Hemnet. De ska värdera min lägenhet nästa vecka, should be interesting! Har också sett en tvåa nere vid drottningtorget med nyrenoverat kök och badrum OCH balkong...den e najs, fast är ej säker på läget. Centralt och bra men föredrar ju lite mer åt andra hållet.

Dags att inhalera lunch.
Besökare idag Totalt