Inte ok.
Vad gör man när man sitter inne med information som man vet skulle göra någon annan förtvivlad? Man vet de har en rätt att veta, men samtidigt vill man inte vara den som förstör. Jag känner inte ens personen i fråga men vi har en hel del gemensamma vänner.

Det är inte första gången han tar kontakt, det har hänt ett par gånger nu och i fredes var droppen. Jag har aldrig uppmuntrat honom, tvärt om, när han berätta han hade flickvän önska jag honom lycka till och nu är han sambo och står och ringer på min dörr mitt i natten och skickar massa sms - allvar?!

Vet han ens om "print-screen" funktionen på en iphone? Press forward och hela konversationen hamnar hos hans flickvän, but im not a home wrecker..not yet anyways.



2 Responses
  1. Anonym Says:

    Kan inte sluta tänka på hela den här grejen - fy fan! Stackars tjej... och fy fan för honom. Trodde man INTE! *besviken*


  2. Kaii Says:

    Jepp... när katten är bort och allt det där. Inget över för sånna människor.


Besökare idag Totalt