Tjohoooo
Helgen var skitrolig, fredagen var lugn då jag inte var helt i form. Lördagen spenderades hos Marlene som fyllt år där vi åt skitgod mat och med massa dryck...sedan packa vi oss in i en taxi och hamna på Helsing i Hbg - riktigt rolig kväll! Och det betalar jag fortfarande för, herregud vad trött jag är idag.

Då vi inte var i säng förrän vid sex tiden vakna jag med lite panik vid lunch och mådde som en påse bajs. Frisk luft var botemedlet tänkte vi och tvångs valla oss själva ner till Havsbaden där hela världen gunga trots fruset hav... tågresan hem var sådär kan jag meddela.

Nu har jag tvångstränat (mitt straff för jag drack starksprit) - sprungit i 45 min utan några problem - hur fan är det möjligt?! Var hittar man energin så där dagen efter, det är skit konstigt.


Besökare idag Totalt