Go morron!
Vad vore livet utan kaffe?? Helt ärligt. Det skulle vara total katastrof, jag menar jag kan inte få i mej det snabb nog på morgonen. Hade man kunnat injecera det så hade jag gjort det.

Jag är ingen morgon människa, tacka f*n för det. Blir trött bara jag tänker på det. Ni vet dom där som joggar klockan sex på morgonen. What is up with that?? Och på tal om joggare, har ni någonsin sett en joggare le? Hmm?? Nä. De ser ut som de lider med munnen halvöppen hängandes slappt, frustandes och helt rödmosiga i fejjan. I'm all for excercise, men inte på morgonen...unless det är av den mer nakna formen, och då snackar jag inte nudist yoga..

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/traning/article481371.ab

En fråga bara, WHY??? Öööööööööööö... Stackars de som står längst bak. I need more coffee.
Besökare idag Totalt