Jag blir så trött..
Det vimlar av praktarsel. Förvånad har jag slutat bli, men inte förbannad. Jag ska ju som sagt byta lägenhet med en "brud". Vi är, eller var, båda överens om att vi ville byta snarast möjligt. Rövkronan...förlåt, Vasakronan var sura och sa "inte före den 1 december". Efter att ha brottats med detta statliga institut och skrikigt diverse könsord i min kudde fick jag beskedet att vi kunde genomföra bytet en vecka tidigare. Fine tänkte jag eftersom jag vid det här laget hade slut på både och könsord och svordomar.

Jag skickar då ett sms till "blåst brud" (hon har fan inte alla paddlarna i vattnet) och berättar vår seger och meddelar henne då om summan (1673kronor) som hon får betala för de dagar hon bor här i november månad och får då till svar:

"Jaha, ok. Nääää men då väntar jag hellre till den 1 december. Jag trodde du inte brydde dej om den skillnaden"...eeeehh...WHAT!?! Vänta. Jag måste ta av mej min tröja och se om det står "Idiot" printat på baksidan....nej, trodde inte det. Varför skulle jag låta "blåst brud" bo i en lägenhet medan jag betalar hyran!?! Why??

Gäsp.
Besökare idag Totalt