Va fan glor ni på?
Min morgon började idag med att möta upp okänd person på en bakgata utanför Åhléns för att "göra upp" med betalning. Jag var full av adrenalin, på helspänn och maggropen tajt... det är så här det känns att göra upp i undre världen....jo men visst.

Jag väntade på "blocket" tjejen som var sen, det regnade samtidigt som en irriterande individ försöker bestämt trycka upp en Metro 30 ggr i mitt ansikte. NEJ TACK för helvete! 300 kronor senare har jag en begagnad dockvagn stående på kontoret.Kontrollera stavning

Nej, jag är inte gravid. Inte nog med att jag får inta en gångstil som Ringaren i Notre Dame skulle avundas på när jag ska manövrera den, nej, jag ska dessutom forsla den på tåget hela vägen till Ä-holm! Inte pinsamt alls. Vad gör man inte för sina vänner.
Besökare idag Totalt