Psykbryt

Jag kommer in till min frisör idag och berättar att jag vill att han klipper upp det lite mer på toppen men att annars spara längden eftersom jag vill ha långt hår till sommaren. Jag sa: "lite mer volym längst upp"

Vad är det jag ser när jag tittar mej i spegeln: OH MY GOD! I look like Betty Midler (minus the boobs)... va fan!! Folk vände sej om på gatan, no joke! Det är förvisso Halloween men jag vill inte se ut som "The Wicked Witch of the West".

Det är dessutom inte första gången jag är missnöjd när jag går ifrån frisören. Nej, det fanns den gången jag bad om kort pixie frisyr - jag fick 12-årig choirboy... en annan gång bad jag om att färga håret ljusbrunt - det blev svart! Med min hy såg jag ut som något ur filmen "The Living Dead".. listan dateras tillbaka till tonåren. Ännu en gång Major Trauma, för att se på det positivt så har man alltid haft en, minst sagt, orginell look..

Over and out /Betty
Labels: edit post
2 Responses
  1. Anonym Says:

    Ojdå! Nu blev jag nyfiken!
    Fega inte, utan lägg nu ut en bild på din spännande nya coiffure!


  2. Kaii Says:

    I min panik angst så slängde jag mej omedelbart i duschen när jag kom hem, så jag tog aldrig en bild, vilket jag ångrar bittert nu!


Besökare idag Totalt