Welcome to "Narnia"

Eftersom jag nu fått grönt ljus från rövkronan .. jag mena Vasakronan, gällande lägenhetsbytet så tog jag tillfället i akt idag att sortera i min garderob. Av någon bisarr anledning har mina kläder på sistonne inte kommit längre än (efter tvätt) till min fåtölj. Avståndet från fåtölj till garderob är ytterligare 2m ...

Who knew att bakom dessa fula vita ikea dörrarna visar det sej att jag har mitt alldeles egna Narnia! Det måste finnas ett oändligt utrymme där inne eftersom jag har hittat plagg som jag inte sett sedan jag stod på dansgolvet och gjorde flaxande hysteriska moves till "the Macarena". Vi snackar major faux pas.
Med tanke på fåtölj-tvätt syndromet är jag nu lite orolig för hur länge den pinsamma högen kommer ligga nere på köksgolvet...
1 Response
  1. Cc79 Says:

    Jag dör: Rövkronan
    I love it!
    *garvar och går hem*


Besökare idag Totalt