"trojan-downloader.wma.Wimad.n
Jag har fått ett virus, och då menar jag inte halsfluss. En ovälkommen inkräktare från cyberspace. En squatter i min dator! Den är nu infekterad, har fan feber och yrar. Fläkten går på högvarv, den låter som en Boeing 747 och skärmen ser ut som den svalt LSD ... färgglatt, dock totalt usless.

On the upside insåg jag igår att mina fyra år tillsammans med mitt computer techi-ex inte var helt wasted (oavsett förblir han dock alltid a royalwanker). Jag har återställt, scannat, rensat och kört en defrag. Well done me! Technical support släng er i väggen...

Datorn är nu på bättringsvägen, Beoing 747 har bytts ut mot ett litet Vesna och min desktop är fortfarande färgglad fast med ett konkret motiv.

Ps. får jag någonsin tag på någon som sitter och skapar sånt här skit ska jag personligen möblera om deras ansikte med min hårddisk.
Besökare idag Totalt