Hur är det möjligt?
Jag har precis röjt i mitt förråd eftersom flytten börjar närma sej. Jag brukar inte ha svårt att skiljas från saker så varför har jag åtta resväskor i mitt förråd!?! Why? Tre av dem är dessutom trasiga och sju av dem var tomma...

Den åttonde resväskan visar sej dessutom vara a blast from the past. Jag hade totalt glömt bort denna väska (tror lite det var det som var meningen) så när jag öppnar upp den nu sju år senare, ramlar stora bitar av mitt forna liv ut på golvet och bara vrålar gamla jobbiga minnen i ansiktet på mej. Där sitter jag och har svårt och andas, på vinden, och tittar på saker som jag borde slängt för länge sen och läser hans ord. Sakerna åker ut. Men orden sparar jag, de får mej att inse att vår tid tillsammans inte var helt förgäves.

Man är inte så tuff som man tror alltid... men man är fan så mycket starkare.
Besökare idag Totalt