Give me a break
Kom hem och tänkte: nu så, nu är det julfrid och allt det där. Ihelveteheller! Enligt besiktningsprotokollet, vilket bestod av ett A4 och två rutor var av den ena indikera "ej godkänt för användning" och den andra "godkänd för användning"), hade mitt badrum blivit godkänt. GODKÄNT MY ASS!

Efter som jag inte kunde stanna hemma hela jävla dagen i väntan på att de skulle dyka upp, och inte kunde påpeka om duschdörren eller det faktum att de borrat ett hål i min hallvägg som är lika stort som ett granatäpple, måste jag nu jaga denna blinda idiot. Visar sig märkligt nog att det är samma människa som godkänt besiktningen som jag ringt till under hela denna oändliga följetång och påpekat dessa icke acceptabla fakta. Samma människa som jag ringt till under hela dagen och inte lyckats få tag på! Jag hoppas innerligt att han har gråstarr och missat dessa uppenbara fel, för annars kommer han förlora hörseln.

Gräddet på moset var nog när jag skulle "flytta" in alla mina saker i badrummet och sätter mig på huk framför kommoden och ser då att hela jävla skiten är ju sne! Den är inte centrerad under handfatet - Jag har inte betalt 5 papp för en icke centrerad kommod! Ni förstår inte, kan kan inte gå förbi en wonky tavla utan att rätta till den, raka linjer p l e a s e!


Besökare idag Totalt