I so need a holiday
Jesus Christ vilka mardrömmar jag haft i natt! Har surrat i sängen hela natten. Efter att ha lekt sleepless i Malmö till ungefär två på natten och äntligen somnat drömmer jag att mitt handfat i badrummet inte är fast monterat i väggen utan de har bara satt det på en gammal vit plaststol (ni vet sån där horribel taskig utemöbel) och klippt av benen lägst fram så de inte skulle synas.

Det sluta med att jag vaknar med ett ryck och får gå upp och titta. JO allvar, så pass vivid var den. Den satt ju fast (ja man vet fan aldrig) så jag fick försöka somna om. Efter det drömmer jag att det var ett hål i väggen rätt in till grannen, detta för att värmen bättre skulle cirkulera runt i byggnaden.... ja sen vakna jag och våga ej somna om.

Nu är det morgonmys, dricker kaffe och glor på granen.
Labels: , edit post
Besökare idag Totalt